La coppia sarà protagonista della campagna uomo questa stagione.

The season’s menswear campaign will star the couple.

Balmain ha scelto Kim Kardashian e Kanye West come protagonisti della campagna uomo primavera-estate 2015 di Balmain firmata da Mario Sorrenti.
“Per la campagna uomo – ha affermato il direttore creativo Olivier Rousteing in un comunicato – volevo fermare un momento d’amore. Kim e Kanye sono icone e amici. È un onore averli in questa campagna. Insieme rappresentano l’amore, la bellezza e la diversità: sono la nuova modernità. È più di una campagna, è l’espressione di qualcosa che trascende gli abiti. È una celebrazione d’amore e amicizia. Questo è la nuova visione di Balmain”.

ENGLISH VERSION

Balmain has chosen Kim Kardashian and Kanye West as the faces of Balmain spring-summer 2015 menswear campaign, shot by Mario Sorrenti.
“For this menswear campaign,” Creative Director Olivier Rousteing said in a release, “I wanted to capture a moment of love. Kim and Kanye are style icons and friends. It is an honour to have them in this Balmain campaign. Together, they represent love, beauty and diversity — they are the new modernity. This is more than a campaign, it expresses something beyond clothes — it is a celebration of love and friendship. This is a new statement for Balmain.”

 

Comments are closed.