La classifica delle nostre sfilate preferite.

The charts of our favourite fashion shows.

A Milano vanno in passerella le sfilate del cambiamento, in attesa di una leggera ripresa del mercato interno, con un accento particolare sulle collezioni dei giovani designer: una stagione nel complesso positiva in cui l’abbigliamento formale diventa il nuovo sportswear che esalta, però, i punti di forza del made in Italy. Dettagli preziosi e materiali ricercati per un guardaroba che non rinuncia a comfort e sartorialità. La top 5, secondo S&D Fashion Blog, è la seguente:

ENGLISH VERSION

Change goes on stage on the catwalks in Milan – while waiting for a recovery of the domestic market – with a particular focus on the collections of young designers: an overall positive season, where formalwear becomes the new sportswear, celebrating, however, the main strengths of Made in Italy. Precious details and refined materials for clothes that do not renounce comfort and craftsmanship. Our top five fashion shows are:

1) Fendi
2) Corneliani
3) Bottega Veneta
4) Ermenegildo Zegna
5) Giorgio Armani

E qual è la vostra personale classifica?

And what about yours?

 

3 Responses to La top 5 delle sfilate milanesi di moda maschile di S&D Fashion Blog / S&D Fashion Blog’s top 5 among Milan fashion shows for menswear

  1. Ryan says:

    Concordo quasi con voi,
    Ecco la mia di classifica :
    1) Corneliani
    2) Bottega Veneta
    3) Fendi
    4) Dolce & Gabbana
    5) Giorgio Armani

  2. Anonimo says:

    1) Fendi
    2) Prada
    3) Bottega Veneta
    4) Salvatore Ferragamo
    5) Zegna

  3. fendissima says:

    1) Fendi
    2) Corneliani
    3) Bottega Veneta
    4) Prada
    5) Ermenegildo Zegna